lunedì 24 maggio 2010

Am primit pe mail o scrisoare de la fica mea cea mare care a ramas acasa sa aiba grija de viata ei si de cea a surorii ei,mai ca mi vine sa aprind o tigara ca sa mi alung lacrimile si sa fiu tare inca odata (obicei masculin) ma predau insa in voia sentimentelor al dorului si fac loc lacrimilor sarate sa mi siroiasca cat or vrea...si atasez aceasta scrisoare pe blog ca de o vreme, cu atatea evenimente negative mi a cam pierit inspiratia,asa ca oricine din intamplare sau nu trece pe aici sa vada ca cineva acolo sus...in Romania ma iubeste. „Servus mami draga.....ohooo...adevarul e ca in fiecare zi imi e dor de tine!!! Nu as vrea sa vad lacrimi in ochii tai, insa asta e adevarul....Am fost intotdeauna o fire mai dificila, mai ,,baietoasa,, insa te-am iubit intotdeauana..esti mama mea si totodata cea mai buna prietena..Astept cu nerabdare, la fel ca si tine, sa vina vara sa ne vedem..Ma linisteste gandul ca nu mai este mult....Stiu ca au trecut ani decand nu am petrecut impreuna anumite evenimente insa nu trebuie sa te invinovatesti deloc..si asta pentru ca daca nu erati voi acolo eu nu as fi acum ,,mare,, reporter,, n as fi putut merge la facultate nu l-as fi cunoscut nici pe Adi..si multe altele..vreau sa iti multumesc pentru tot.....
Poate te intrebi ce m-a apucat de iti spun toate aceste lucruri, care poate nu ti le-am spus niciodata...pur si simplu simteam nevoie sa ti le spun, sa le stii chiar daca inlauntrul sufletului tau simti si stiu ca stii ca te iubesc....Sunt eu mai incapatanata insa cand vine vorba de sentimente ma cam inmoi..
E sambata seara si cum nu obisnuim sa iesim serile la discoteci a venit in vizita la noi un var de-a lui Adi si stam la o poveste, la o bere...ascultam muzica...
Te pup dulce si te iubesc mult si printre altele vreau sa stii ca esti cea mai buna mama din lume!!!

Nessun commento:

Posta un commento