venerdì 28 maggio 2010

O seara de vineri

Vineri seara.la noi in casa se joaca iar remi.se aduna o parte din colegii de munca ai sotului meu-vreo trei-se bea bere, se mananca alune,se povestesc tot felul de bazaconi,se mai injura cateodata ca de… romani santem si nu vrem sa ne facem rasa de rusine,se inventeaza reguli noi de joc numai ca sa se castige…ce?
O noapte alba,alcool si tutun in sange,cateva pacate n plus si poate intre toate astea imaginea obscura al unui colt de tara intr o camera mica de Italia…
E vineri seara,barbatii stau si joaca remi caci sant disponibile doar patru table de joc,imi aprind si io o tigara asa ca sa mi mai afum simtamintele,ies pe terasa din spatele casei unde am o minunatie de parculet desprins parca din gradina mea…desi a plouat azi nu i frig deloc si ca peisajul sa fie complet mai canta si ceva pasari prin copacii grei de frunze….
Maine vom dormi pana tarziu ca sa mai omoram timpul inactiv al sfarsitului de saptamana si vom lua de la capat aceleasi tabieturi,cafea,pranz,televizior,cumparaturi,cina,somn si daca va fi cald poate vom face doi pasi prin satucul mic de o schioapa,vom saluta cunostintele cu un “ceao”in accent romanesc,vom zambi cat se poate de larg (atat cat ne permite dantura)si vom merge la partida de fotbal al lui George.
Poate mai vin in vizita badantele romance sa mai trancanim despre” marile realizari”din strainatate,despre mosii neputinciosi pe care i avem incredintati de catre fiii care isi vad de ale lor,despre “oare cand plecam noi acasa,poate la vara sau de craciun,ba nu, ca i frig si se impotmolesc masinile n zapada”…

Nessun commento:

Posta un commento