venerdì 28 maggio 2010

CE-AI FACUT TU PENTRU MINE

Mi-am dat viata pentru tine
Am varsat pretiosul meu sange
Ca tu sa poti fi rascumparat
Si inviat din morti.
Eu am dat viata mea pentru tine...
Tu ce mi-ai dat in schimb?


Am petrecut multi ani
In dispret si durere
Ca tu sa poti cunoaste
O eternitate de bucurie.
Ti-sm dedicat multi ani...
Tu ai dedicat macar unul pentru Mine?

Casa de lumina al Tatalui meu
Tronul meu inconjurat de curcubee
Le-am lasat pentru nopti pamantesti
Ratacind trist si singur.
Am suferit mult pentru tine,
Mai mult dacat limba ta poate sa spuna
Cea mai grea agonie
Ca sa te salvez din infern
Am suferit mult pentru tine...
Tu ce suporti pentru mine?



Ti-am adus de la casa mea din cer
Plina si gratuita salvare
Iertarea mea si uibirea mea.
Ti-am adus foarte multe daruri...
Tu ce Mi-ai adus Mie?



Da-mi viata ta
Dedica-Mi anii tai ,
Rupa-se lanturile rautatii
Bucuria sa se uneasca cu durerea.
Eu M-am donat pe Mine Insa Mi....dedica Mi te tu insuti

Nessun commento:

Posta un commento